Friday 13 October 2017

Daniel luthman david larsson forex


Jag r Daniel Daniel Luthman: Jag r Daniel 0, Jag r Daniel r en fristende fortsttning p Jag r Buscado dr pseudonymen David Larsson berttar om sitt liv, hur han avancerar i sin kriminella karrir och slutligen fuckar upp det och mste voar para a Tailândia. Pank, jagad och utan ngonstans att ta vgen. Denna bok brjar dr, p flygplatsen i Bangkok, och skildrar ret eftert. Han har bestmt sig, nu ska han fixa det, nu r det slut med det kriminella livet. Han mste komma hem até pecado 17-shyrige son som behver honom. Homens de acordo com a situação. En bekant hemifrn kommer ner och ska hjlpa honom. Detenção de sinais de segurança em países terceiros e Tailândia no país. Jag r Daniel r berttelsen om gangsterlivets hrda verklighet. Men det r ocks berttelsen om dess skitiga baksida: Danne r en aggressiv och farlig pessoa som homem inte vet om man kan lita p. Men han r ocks en ensam och fattig man som stllt até det fr sig, som sitter rápido p andra sidan jordklotet och desperat lngtar efter sin son som han svikit. Eu tjugo r levde Daniel Luthman som yrkeskriminell. Detenção de um agressor agressor agressor och grova vldsbrott som ledde até fosterhem och ungdomsanstalter. Redan som sjuttonring satt han hktad, misstnkt fr planering av grovt rn. Aggressionerna blev sedan i vuxen lder ett verktyg i hans kriminella karrir. Brotten blev hans yrke och de eskalera até kidnappningar, indrivningar, grova vrdetransportrn och grov ekonomisk brottslighet. Inlsningarna blev fler och fler homens som fr alla i denna undre vrld slutade det vldsamt brutalt. Tv och ett halvt r i ett brinnande helvete som var vrre n att sitta bakom galler, enligt honom sjlv. Jag r queria Daniel Luthman: Jag r Wanted 0, Grymt, spnnande och skrmmande om livet som kriminell quotEftersom jag levt p skiten i stort stt i hela mitt liv, s javisst, man kan sga det har varit mitt yrke. Var inte ute efter brudar, lyx, knark eller bli ngon don Maffia. Droger. Nej tack, inte p min macka. Brudar. Jo, homens lagom viktigt. Lyx. Det kom p kpet, os homens inget jag suktar efter direkt. Spnning. Ja tack, men kan egentligen vara utan. Makt. Nej inte direkt. Respekt. Não. Vld. Ett verktyg. Stlar. Ja mycket, homens inte allt. S vad fan var det d Varfr Hll I hatten fr det rimmar dligt, jvligt dligt: ​​trygghet, r ordet fr mig. shyquot Att vara yrkeskriminell och leva i den undre vrlden r som att spela tio schackpartier samtidigt, hela tiden. Och fr att komma i ml, kamma hem spelet, mste man vinna, inte bara ett parti, utan vinna hela tiden. Alla spelen konstant. Frlorar du en enda gng kan det leda até riktig skit, kanske din dd. Du vet inte vem of spelar mot i alla lgen. Och det r inget tta till fem, utan tjugofyra. Dygnet runt. Med ditt eget liv och andras som insats. Daniel Luthman (aliás David Larsson) valde att leva i detta kaos, spela detta spel och satsade sitt liv. Tjugo r i gamet. Men han frlorade och blev tvungen att fly até a Tailândia. Jag r Wanted r Daniel Luthmans (David Larssons) história, hans liv. Vrdetransportrn, indrivningar, vld, kidnappningar, ekobrott, inlsningar, blsningar, cash. Frn de frsta personrnen i unga tonr tills idag. R av kaos. Hur det r att and and kriminalitet, tnka ont och anvnda vld som ett redskap. (Daniel Luthman Haru kommit hem até Sverige. Ls om hans resa tillbaka até Sverige i uppfljaren: Jag r Daniel)

No comments:

Post a Comment